piątek, 27 lutego 2015

Oskary 2015 - Co wato obejrzeć?

Wiem, że długo nie pojawiały się tutaj żadne nowości ale nie wiele było czasu i tematu do rozwinięcia. Dalej szkoła, dalej strach przed maturą, mały rozwój kulinarny i na koniec Oskary!
Niestety nie udało mi się obejrzeć gali rozdania, ponieważ emisja była ok 2 nad ranem, a na następny dzień szkoła i sprawdzian z biologii. Ale we wtorek obejrzałam skróconą wersję tego przedstawienia i powiem wam, że w tym roku widziałam może z 2 filmy przed ogłoszeniem wyników. Teraz zaczęłam oglądać powoli resztę i powiem wam, że jest super. Filmy są ciekawe, zazwyczaj prawdziwe, mają na prawdę świetne obsady i historie które was poruszą. Jak na razie mam zaliczoną Zaginioną dziewczynę, Sędzie, Teorię wszystkiego i Whiplash. Wszystkie wam polecam! Każdy jest inny, Opowiadają tak rożne historie, że na pewno nie będziecie znudzeni. Świetna muzyka, gra aktorska i ogólne wrażenie.


Co do gospodarza tego zacnego wydarzenia to gratulacje dla Neila Patricka Harrisa za przygotowanie i prezentację gali i gwiazd. Dał radę, ale tego własnie się po nim spodziewano po doświadczeniu jakie ma w hostowaniu tego typu eventów.
I jak co galę wspominamy już legendarną statuetkę dla Leonardo DiCaprio, która nie istnieje. W tym roku nawet nie było żadnej nominacji dla Leo i cały internet płacze razem z nim, Nie wiadomo czy aktor dostanie kiedyś zasłużonego Oskara. Jak dla mnie powinien, chociaż nie wiem czy internety by to wytrzymały. Taka ilość memów i przeróbek obrazków mogłaby przeciążyć najlepsze serwery na świecie. Może przynajmniej pośmiertnie za całokształt twórczości.
Tamtorocznych filmów nie śledziłam pilnie więc postaram się jakoś to nadrobić w wolnej chwili.

Jutro jest sobota, dzień wolności od nauki i czas na odpoczynek, nie licząc oczywiście korepetycji z matematyki. Jako dodatkową atrakcję mam w tym tygodniu. Idę do szkoły na 3 godziny biologii by nie nudzić się za bardzo w domu. Od tego tygodnia kończą się wolne soboty, zaczynają się takie pracujące. W kolejnych tygodniach będzie aerobik, bo zawody już za miesiąc a my jesteśmy bardzi w tyle i musimy pracować więcej żeby to nadrobić i wszystko było na błysk. TYLE PA

~L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sugestie?