wtorek, 25 listopada 2014

Śnieg! - Coraz bliżej święta.

Cześć i czołem. Dzisiaj poranek przywitał nas śniegiem. Pada przez cały dzień i jak na razie nie ma zamiaru przestać. Wiem, że nie było żadnego postu w weekend - jak to mam w zwyczaju - i za to serdeczne przeprosiny na piśmie. PRZEPRASZAM.
ALE nie było mnie w domu od piątkowego poranku, aż do późnych godzin nocnych w niedzielę. Nie mogłam nic zrobić, a co dopiero wymyślić jakiś porywający temat posta i opublikować go na tej jakże ciekawej stronie. Mój najukochańszy królik mi wybaczył, że go zostawiłam na 3 długie dni to mam nadzieję, że wy też wybaczycie. Wyrażam głęboką skruchę....



A tak wracając do tematu to spadł śnieg! Może tylko u nas w mieścinie na Podkarpaciu, albo u was był już wcześniej aczkolwiek w tym roku to nowość. Teraz tylko czekam, aż facebook będzie trąbił na prawo i lewo dla osób które nie mają okien w domu by oznajmić wszystkim, że biała, zamarznięta woda pada z chmur i jest zimno! Ale to nic, przecież uwielbiamy patrzeć na narastającą białą kołderkę gdy siedzimy sobie w cieplutkim domku i mamy wszystko gdzieś. :D


Tłumacząc moją nieobecność w weekend mogę powiedzieć na swoją obronę że byłam w Zakopanem na urodzinach wujka. Pierwszy raz na Krupówkach! Chociaż to niesamowite, tak, dopiero pierwszy raz byłam w Zakopcu. Jakoś się nigdy nie złożyło żebym mogła tam pojechać, ale nareszcie można to miejsce zaznaczyć jako odwiedzone. Stragany, oscypki, Krupówki (polecam zupę borowikową i miód pitny!), miejscowość Ząb, Gubałówkę i wspaniałe widoki na Tatry.

Ostatnia wiadomość jak sądzę to premiera "Kosogłosa" ("Mockingjay" jak kto woli). Byłam wczoraj w kinie i powiem tak, film oceniam na 7,5 - 8 gwiazdki, ale dzięki jednej scenie z piosenką w wykonaniu Jennifer Lawrence jest to całe 8,5. Film był dobry lecz jak dla mnie mogli nie dzielić już ostatniej części na pół. pieniążki pieniążkami ale według mnie mogliby dać wszystko. CHYBA, że mieliby wyciąć scenę z piosenką to NIE, jak najbardziej mogą zostać 2 części :D

Tyle na dziś. Życzę wszystkim dużo witaminy C, dobrych książek i kakałko!

~L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sugestie?