poniedziałek, 15 grudnia 2014

Próbne matury - Jak mieć dość tygodnia już w poniedziałek.

W tym tygodniu wiele konstruktywnego tutaj nie napiszę, ponieważ mam tydzień matur próbnych. Tak właśnie, jak uczcić ostatni tydzień przed świętami, gdzie każdy chce mieć jak najlepsze oceny na koniec semestru, jest tak zmęczony, że literki na kartce latają w 3D, a twoja nauczycielka ma jedno oko zwykłe, a 2 czerwone. Jedyną rzeczą którą aktualnie chce zrobić jest spanie. Napisałam dziś próbną maturę z polskiego, a później miałam jeszcze 4 lekcje. Matura wydaje się pracą naukową na temat wyrazu. Nie miałam pojęcia o co mnie pytają, a że mam coś jeszcze wypisać i zanalizować całkowicie przekracza moje możliwości. Jutro czeka mnie matematyka, środa to angielski, a na czwartek jest pakiet specjalny, rozszerzona biologia i chemia. Więc gdy w piątek przyjdę na chwilkę Wigilii klasowej będę miała ochotę zjeść i usnąć w barszczu. Jeżeli ktoś chce przeglądnąć arkusze próbnych matur z listopada to zapraszam na mojego chomika. Znajdziecie tam też różne filmy, seriale i ebooki. Postaram się wrzucić także matury GRUDNIOWE z tego tygodnia, gdy tylko znajdę czas.


Jako kobieta mająca zachcianki niczym nie jedna ciężarna mama, uważam, że sok przecierowy marchewka + coś, jest mi konieczny do przetrwania i to najlepiej w ilościach hurtowych. Mam wielką ochotę na kubusia, vitaminkę czy inne dizzy. Podobno czasami mamy na coś ochotę, ponieważ naszemu organizmowi brakuje czegoś i tym sposobem nam to przekazuje, jak widać brakuje mi B-karotenu i witaminy A. Jednak dziś byłam tylko na szybkiej kawie i ciastku pomiędzy maturą a lekcjami.
 Jestem teraz zaprogramowana na podstawowe czynności jakimi są jedzenie i spanie, Czekolada idzie u mnie w pokoju w dużych ilościach, ponieważ nasz mózg może działać wyłącznie na glukozie, w im prostszej postaci ją dostarczamy tym lepiej myślimy. Przy tych ilościach powinnam być geniuszem. Spróbuję przetrwać ten tydzień najlepiej jak potrafię i odezwę się do was w sobotę, chyba że wyjdę gdzieś na jakąś pizzę, bo siedzenie w domu jest tylko jedną z form odpoczynku :D
Wszystkim z rocznika '96 którzy przechodzą ciężki chwile wraz ze mną gorąco wspieram i przypominam, że jedną z niepisanych tradycji CKE jest: Gdy próbna matura jest trudna, właściwą damy troszkę łatwiejszą. Mam ogromną nadzieje, że tak będzie. PAPAPAPAPA

~L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sugestie?